Thursday 3 May 2012

Hari Pekerja

Tanah lot yang aku jual
Rumah sewa yang baru siap di bina (di kawasan tanah lot)
Semalam 1 May cuti hari buruh..tapi aku tak bercuti, sebab ada penyewa baru nak masuk rumah Sijangkang Jaya. Tak sempat aku nak 'advertise' rumah ni. Kebetulan minggu sebelum ada orang tanya rumah sewa dan terus dia 'booking'. Jadi awal-awal pagi semalam aku dah sampai ke rumah sewa untuk pasangkan tikar getah..maklumlah rumah yang ni tak pasang 'tiles'. 2 jam
jugalah nak siap sampai jam 10 pagi.. Nasib baik penyewa datang dalam jam 11 pagi. Lepas urusan deposit dan 'sign agreement', aku terus ke tanah lot aku. Ada orang nak bayar deposit tanah lot..AlhamduliLlah... Wah! dia beli 2 lot..Ya Allah! rezkiMu yang tidak disangka-sangka datang kepadaku..Sesungguhnya Allah telah mengaturkan semua ini..

No comments:

Post a Comment