Tuesday 3 December 2013

Shaftsbury Avenue Putrajaya - Pelaburan Bagi Akhir Tahun 2013M dan Awal 1435H.



Assalamualaikum... Alhamdulillah saya sudah kembali ke Malaysia setelah lebih dua minggu berada di Tanah Arab (UAE, Oman & Qatar) bermula 7 - 24 November yang lalu. Banyak pengalaman yang di timba semasa disana. Tidak kurang juga idea-idea perniagaan yang boleh diadaptasi di Malaysia.

Aku sampai di KLIA jam 2.30 petang pada Ahad 24 November. Hari Isnin terus memulakan tugas-
tugas di pejabat, 'site construction' & 'site' tapak-tapak tanah lot. Banyak perkara yang perlu di 'update' terutamanya menyemak akaun, dokumen-dokumen, cek 'punch card' pekerja di 'site' dan menyiapkan beberapa sebutharga.

Uzair leka main kereta

Mengisi borang 'booking' unit

Kedudukan Shaftsbury Avenue, Putrajaya

Pada hari Sabtu berikutnya iaitu 30 November, aku pergi ke 'Soft Pre-Launching' apartment di Putrajaya. Penganjur merangkap 'developer' projek ini Shaftsbury Resources Sdn Bhd merupakan sebuah syarikat yang telah membangunkan Shaftsbury Square, Cyberjaya. Projek mereka kali ini adalah Shaftsbury Avenue, Putrajaya. Terima kasih kepada 'partner' aku saudara Johari kerana membawa aku ke sini dan Alhamdulillah kami telah membeli unit Shaftsbury Avenue, Putrajaya ini. Satu permulaan yang amat baik dimana penutup tahun 2013 dan juga awal tahun 1435H aku dapat melabur di Putrajaya...


Unit B-17-13 Inshaa Allah milikku

Resit booking RM5000.00

No comments:

Post a Comment