Saturday 5 May 2012

Penyewa Baru lagi...

Rumah sewa Semi-D


Esok aku nak pergi rumah sewa lain pula. Aduhai..bulan lepas (April) ada penyewa aku keluar rumah dan dah ada penyewa baruBulan ni pula (Mei), dua penyewa rumah aku keluar, rumah Taman Sijangkang Jaya dan satu lagi rumah yang kat gambar atas ni. Tapi AlhamduliLlah, segalanya dah di tentukan, rezeki makin bertambah. Semua rumah yang penyewa keluar ni dah
ada orang masuk, siap naikkan sewa lagi, bertambah RM150 (80+50+20) untuk tiga rumah ni. Selalu aku cakap dengan isteri aku, kalau niat kita baik insyaAllah, Allah akan balas kebaikan kita. 

5 comments:

  1. Slm..encik..ade lg x rumah utk d sewakan awal bln 2 nti...klu bleh nk area dkt dgn teluk pglima garg,sb sy bkerja kt TOSHIBA...

    ReplyDelete
  2. Slm..ade lg x rumah utk d sewakan kmasukan awal bln 2..urgent..klu bleh nk yg dkt dgn teluk pglima garang...sbb sy bkerja kt TOSHIBA...

    ReplyDelete
  3. Slm..ada lg x rumah utk d sewakan.? Klu ada emailkan ye..adieylea@gmail.com TQ

    ReplyDelete
  4. Salam....saya memerlukan rumah sewa di kawasan telok panglima garang atau kawasan yg berdekatan..ada lagi tak rumah sewa..kalau ada saya minta ehsan dari encik untuk menghubungi saya di talian 014-2334614...harap dapat membantu

    ReplyDelete
  5. Maaf sgt kerana lambat reply... Lbh baik hubungi saya terus kerana kadang2 saya tiada masa utk melihat blog..
    Setakat ini semuanya penuh..

    Apa-apa update blh cek di:
    www.aradaproperty.blogspot.com

    ReplyDelete