Wednesday 4 April 2012

Berjumpa dengan penyewa baru...

Rumah yg di sewakan
'Post' hari ini pun tentang 'property invesment' juga, sebab ini salah satu punca rezeki aku. Petang tadi aku pergi ke salah satu rumah sewa aku sebab ada penyewa baru nak ambil kunci. Rumah ini terletak di sebuah kampung bersempadan dengan Daerah Klang. Penyewa yang baru masuk ini,  bekerja dengan syarikat di Pasir Gudang, Johor. Dia ditugaskan utk pantau area Lembah
Klang ni...Bagus gak company ni sbb tanggung sewa RM500 utk seorang staff dia ni...mesti dia ni bukan calang2 org...cuma yg menariknya penyewa aku ni minat duduk rumah kampung (papan) walaupun dia masih muda...
Perjumpaan ptg td ok...Agreement antara wife aku (tnh & rumah ni atas nama dia jugak) & company ni dah selesai...tggl part penyewa aku ni utk sign...dan semuanya berjalan lancar....AlhamduliLlah..


No comments:

Post a Comment