Sunday 23 December 2012

Tapak Projek Tanah Lot Terbaru




Tapak Lot Terbaru

Kerja-kerja untuk sebutharga sudah siap Sabtu lepas, semalam aku ke Kg Sijangkang untuk tengok sebidang tanah. Tuan tanah 'offer' untuk jual kepada aku. Hasil pemerhatian, aku berpuashati dengan ukuran tanah dan lokasi tanah. Jadi sebagai tanda jadi, aku bagi sikit wang deposit. InsyaAllah hari Rabu nanti urusan seterusnya (sain S&P) dengan tuan tanah. Aku dah siapkan
pelan gerak kerja untuk 'partner' aku. Aku target tanah ini selesai di bersihkan, buat jalan, kerja ukur, buat lot dalam masa sebulan dan habis di jual dalam masa 2-3 bulan berikutnya, InsyaAllah. Jadi kepada sesiapa yang nak beli tanah lot bolehlah hubungi aku ya..Iklan akan menyusul nanti.

Info berkaitan tanah lot terkini:
www.aradaproperty.blogspot.com

No comments:

Post a Comment