Wednesday 3 October 2012

Belanjawan & Bonus 2013


Lama betul aku tak 'update' blog ni. Maklumlah kekangan masa, sibuk dengan aktiviti seharian di 'site'. Apa cerita Belanjawan 2013 baru-baru ni...dengarnya penjawat awam dapat bonus 1.5 bulan. Tapi yang musykilnya, bajet ni baru di bentangkan tapi macam mana bonus setengah bulan gaji hari tu (bulan 8) dah dapat. Dari mana pulak peruntukkan tu datang...
Apa-apa pun ambil je lah...Orang nak bagi... Ceria isteri aku dapat bonus tu. 'Confirm' beli kasut & handbag baru... 
Yang aku ni camna pula ...ada bonus ke selaku bekas penjawat...hehe.. InsyaAllah rezeki Allah Maha Luas. Alhamdulillah tiap-tiap bulan dapat bonus (KAU ADA...TAKDE KAN....) hehe.. Bukannya nak menunjuk tapi ada perasaan geram bila orang perlekehkan kerja aku...nak tahu cerita selanjutnya, ikuti post berikut:

Geram!!! Jangan Pandang Sebelah Mata

Bonus yang Allah beri kepada aku...Alhamdulillah




No comments:

Post a Comment