Tuesday 31 December 2013

Harga Rumah Semakin Naik?


Assalamualaikum...
lama aku tak buat 'posting'. Kali ini nak kongsi berkaitan artikel akhbar Sinar Harian.

Harga Rumah Semakin Naik?
Rumah Teres Di Selangor Cecah RM 1 Juta Menjelang Tahun 2020

Ini merupakan salah satu tajuk artikel mengenai kenaikan harga rumah teres yang dilaporkan oleh akhbar Sinar Harian akan mencecah hampir RM 1 juta menjelang tahun 2020.


Kenaikan harga rumah yang mendadak ini semestinya memberikan kesan kpd golongan kelas pertengahan dalam usaha mereka untuk memiliki rumah pertama. Untuk memiliki rumah sendiri, memang impian ramai pihak.Tetapi hakikatnya, harga rumah meningkat saban tahun. Di Selangor sekarang, harga purata rumah teres sederhana berharga RM 400,000 dan ke atas. Jika dibandingkan dengan pendapatan purata pendapatan rakyat Malaysia, nisbahnya sudah cukup untuk kami katakan, tidak masuk akal. Tidak kiralah apa jenis rumah - apartment, flat, teres, malah kondominium sekalipun, bukan hanya melambung di kawasan-kawasan bandar tetapi sudah menular ke kawasan-kawasan pinggir bandar seperti di Rawang, Klang, Kuala Langat, Sungai Buloh dan Bangi.


Jangan risau, kami ada penyelesaiannya..

Jika anda ingin membeli tanah lot dengan kami bolehlah lawati ARADA PROPERTY dan jika anda ingin membina rumah dengan kami lawati ARADA IMPRESSWORKS

Hubungi kami untuk anda memiliki rumah BANGLO di Lembah Klang.
Keluasan tnh dari 4000sqf dan keluasan binaan 1200sqf hanya kurang dari RM 180,000.00.

Kami akan bagi tahu anda caranya...

No comments:

Post a Comment