Tuesday 18 June 2013

Projek Pembinaan 6 Bulan

Assalamualaikum para pembaca... Wah lamanya tak 'update' blog ni.. dari Januari hingga sekarang. Lebih 6 bulan menghilang. Sebenarnya aku ada disini, tetapi hanya masa membataskan aku untuk menulis. Tapi tak mengapa
aku akan ringkaskan serba sedikit perjalanan hidup selama 6 bulan ini..

Berkenaan dengan kerja/perniagaan macam biasalah menyiapkan beberapa projek pembinaan rumah & pengubahsuaian rumah. Kerja-kerja lain, membuka beberapa lot tanah lagi dan menguruskan beberapa rumah untuk disewa. Yang lain tu hal-hal 'personal', tetapi diantara yang besar, saya sekeluarga menunaikan umrah. Kali ini bukan berdua tetapi bersama anak-anak, ibubapa dan keluarga kakak sekali.

Oklah rasanya ini sahaja untuk permulaan kali ini. Saya kongsikan beberapa gambar projek; antaranya :

Projek 1: Johan Setia, Klang - Status: Siap Sepenuhnya.
Projek 2: Jalan Tanjung, Sijangkang - Status: Siap Sepenuhya (gambar terkini belum diambil)
Projek 3: Jalan Berjaya, Sijangkang - Status: Siap Sepenuhnya.
Projek 4: Taman Rasmi Jaya, Ampang - Status: 95% Siap (gambar terkini belum diambil)










Projek 1: Johan Setia, Klang





Projek 2: Jalan Tanjung, Sijangkang








Projek 3: Jalan Berjaya, Sijangkang






Projek 4: Taman Rasmi Jaya, Ampang

Gambar tanah lot dan umrah kemudian ya...


Info berkaitan pembinaan :

No comments:

Post a Comment