Monday 3 September 2012

Tanah Lot Telok Panglima Garang


Padat jadual aku hari ini, maklumlah hari Isnin. Sebelah pagi aku menyiapkan kerja-kerja pejabat yang dah lama tertangguh. Aduhai kena cari kerani untuk uruskan ni. Kena 'update' akaun, cek pembayaran penyewa, siapkan kertas kerja, balas email dan lain-lain. Dari jam 8.30 - 12.00 tgh hari aku mengadap PC. Jam 12.00 pula bergegas ke Shah Alam untuk berjumpa dua (2) orang pembeli tanah Lot Jln Waja Sijangkang (berhampiran kaw industri Telok Panglima Garang). Kami berjumpa di Seksyen 7 Shah Alam. Alhamdulillah selesai kerja di Shah Alam. Mereka berdua dah 'confirm' ambil 5 lot (seorang 2 lot & seorang lagi 3 lot) dan sudah membayar deposit pada hari itu juga. Jadi tanah di Jln Waja ni tinggal lagi 2 lot ye.. Alhamdulillah. Jam 2.30 ptg pula aku ada temujanji di USJ untuk urusan 'renovation' rumah. Alhamdulillah, dapat 'job' lagi. Selesai di USJ gerak kembali ke Shah Alam untuk berjumpa 'partner' tanah lot aku dan kali ni pekena Nasi Arab..laparnya perutku..  


Info berkaitan tanah lot terkini:

No comments:

Post a Comment