Thursday 9 August 2012

Where to Start?


Aduhai...tengok tajuk pun dah pening.. Lama sangat tak 'update blog', tak tahu nak mula kat mana.. Aku menyepi selama sebulan ni sebab sibuk dengan kerja-kerja baru aku. Maklumlah dah minat berniaga jadi fokus pada bisneslah. Aku 'set up' bisnes ni 2 Julai 2012 lalu, tapi 'company' didaftarkan seminggu selepas itu. Selama sebulan ni aku betul-betul fokus untuk
memajukan bisnes terbaru aku ni. Alhamdulillah dah mula menampakkan kemajuan dan dah mula stabil. Dalam bisnes yang ini aku hanya ambil elaun bulanan sebanyak RM3000 sahaja. Tak naklah ambil banyak-banyak untuk peringkat awal ni. Alhamdulilllah bulan pertama dah memberikan 'income' bersih untuk syarikat melebihi 5 angka...Alhamdulillah...

Ok disebabkan terlalu lama aku tinggalkan blog aku ni, aku bercadang untuk 'menceritakan' pengalaman selama sebulan yang aku tak update tempoh hari. Setiap post aku akan letakkan Tajuk dan tarikh berlakunya peristiwa tersebut... Ok lah ni saja-saja nak 'warm up'...haha..

No comments:

Post a Comment