Thursday 5 July 2012

kemasankayu.blogspot.com

Jutaan ampun dipinta kepada para pembaca Blog reskumekar kerana dah bersawang lama tak 'update'...Lebih seminggu ini aku sibuk dengan kerja-kerja (bisnes) terbaru aku. Sekarang ni kami dalam proses 'setup' sebuah syarikat pembinaan tetapi fokus kepada kemasan dan ukiran kayu. 'Partner' aku untuk bisnes ni berasal dari Indonesia. Aku dah mengenalinya lebih 3
tahun... Jadi kami bersetuju untuk mengembangkan perniagaan ini..Alhamdulillah, kami bermula bekerjasama pada awal Julai 2012 dan sudah ada 3 klien... Rezki Allah...

Terima kasih Mrs. Ivy kerana membenarkan saya mengambil gambar hasil kerja tangan 'partner' aku. Walaupun tuan rumah berbangsa Cina, tetapi beliau menghargai seni perkayuan. 

Ini juga merupakan hasil seni 'partner' aku. Pemilik rumah adalah seorang kontraktor, terima kasih En. Din kerana membenarkan saya mengambil gambar rumah beliau.

Untuk maklumat lanjut, sila ke blog Kemasan Kayu Warisan Melayu
Kepada sesiapa yang nak mengubahsuai rumah bolehlah hubungi kami.

Bahar 013-3003627


No comments:

Post a Comment